- pedagogický proces je potrebné zabezpečovať online formou, napr. komunikáciou prostredníctvom e-mailov, Univerzitného informačného systému, e-learningu, videoprednášok, príp. formou videokonferenčných hovorov;
- z dôvodu obmedzenej kapacity poštového servera UIS odporúčame e-mailovú komunikáciu využívať najmä pre informovanie a usmernenia študentov. Na väčšie súbory je možné využiť služby úložiska OneDrive Microsoft Office365.
- v prípade pokračovania opatrení aj v ďalších týždňoch, zvážiť možnosti realizácie priebežného hodnotenia predmetov, písomného testovania, obhajovania semestrálnych prác, atď. v online forme;
- dôraz klásť najmä na konzultovanie záverečných prác u študentov v končiacich ročníkoch;
- experimenty, súvisiace so záverečnými prácami, uskutočňované v priestoroch univerzity odporúčame realizovať po dohode s vedúcimi záverečných prác;
- skúšky v počte max. do 10 osôb je možné realizovať aj v kontaktnej forme (platí to aj pre už aktuálne vypísané termíny), príp. po individuálnej dohode skúšajúcich a študentov;
- informácie k termínom hlavných cvičení, naplánovaným aktivitám, exkurziám, a pod. budú zverejnené podľa vývoja situácie;
- zahraničným študentom odporúčame zotrvať na internátoch a postupovať podľa príslušných pokynov;
- v prípade potreby poskytnutia ďalších informácií týkajúcich sa vzdelávania kontaktujte prodekanov pre pedagogickú prácu na fakultách, pre univerzitné študijné programy Referát pre pedagogickú prácu Rektorátu.
Vedecká činnosť študentov na III. stupni štúdia bude prebiehať individuálne po dohode so školiteľom.
Tieto opatrenia platia do odvolania režimu prerušenia procesu výučby prezenčnou metódou.
Dr. h. c. prof. Ing. Rudolf Kropil, PhD.
rektor