1. predĺženie prerušenia prezenčnej výučby na TUZVO do 29. marca 2020;
2. povinnú 14-dňovú karanténu pre všetkých zamestnancov a študentov TUZVO, ktorí sa vrátia zo zahraničia. Platí aj v prípade, ak sa rodinní príslušníci bývajúci v domácnosti so zamestnancami a študentmi TUZVO vrátia zo zahraničia;
3. prácu z domu:
a) pre kategóriu učiteľov a výskumných pracovníkov TUZVO od 14. 3. 2020 do 29. 3. 2020 „prácu na doma“ podľa bližších pokynov vedúceho pracoviska,
b) pre kategóriu neučiteľských zamestnancov TUZVO od 14. 3. 2020 do 29. 3. 2020 je neprítomnosť v práci posudzovaná ako prekážka v práci na strane zamestnávateľa podľa § 142 ods. 3 Zákonníka práce,
c) určení zamestnanci Rektorátu, fakúlt a ostatných organizačných súčastí budú mať povolenie na vstup do budovy TUZVO pre plnenie neodkladných úloh. Písomný súhlas pre vstup do budovy TUZVO odsúhlasuje dekan príslušnej fakulty, resp. vedúci OOS a kvestor. Žiadosti zasielajte v elektronickej podobe;
4. s okamžitou platnosťou zrušiť pre zamestnancov a študentov plánované cesty v tuzemsku a v zahraničí;
5. nepozývať študentov a kolegov z oblastí s potvrdeným výskytom nového koronavírusu;
6. vydať protokol dekanom fakúlt o realizácii on-line výučby pre študentov, ktorý budú vyučujúci vypĺňať za jednotlivé predmety;
7. neorganizovať žiadne podujatia na akademickej pôde TUZVO;
8. dodržiavať všetky potrebné protiepidemické opatrenia;
9. študentom s trvalým pobytom na území SR opustiť študentské domovy TUZVO do 16. marca 2020 do 18:00 hod.; zahraničným študentom umožniť zotrvať na internátoch a postupovať podľa príslušných pokynov;
10. v prípade výskytu zdravotných problémov s klinickými príznakmi nového koronavírusu postupovať podľa aktuálnych pokynov Ministerstva zdravotníctva SR a usmernení Hlavného hygienika SR https://www.socpoist.sk/aktuality a informovať o tom svojho zamestnávateľa a študenti dekanát príslušnej fakulty:
a) zamestnanci elektronickou poštou na adresu benova [at] tuzvo.sk
b) študenti na študijné oddelenie príslušnej fakulty alebo univerzity
Lesnícka fakulta elektronickou poštou na adresu heincova [at] tuzvo.sk
Drevárska fakulta elektronickou poštou na adresu ddf [at] tuzvo.sk
Fakulta ekológie a environmentalistiky elektronickou poštou na adresu mlynarcikova [at] tuzvo.sk
Fakulta techniky elektronickou poštou na adresu jana.jancikova [at] tuzvo.sk
Univerzitné študijné programy elektronickou poštou na adresu jana.weissova [at] tuzvo.sk
Zabezpečenie prevádzky TUZVO od 14. – 29. marca 2020
Vydanie pokynov pre nevyhnuté zabezpečenie prevádzky TUZVO v danom období bude poskytnuté všetkým zamestnancom TUZVO prostredníctvom ich vedúcich zamestnancov.
Počas obdobia od 14. – 29. 3. 2020 bude zasadať podľa aktuálnej situácie a potreby Krízový štáb TUZVO.
Na webovom sídle TUZVO bol zverejnený ohlasovací formulár na nahlasovanie informácií resp.konaní, ktoré sú v rozpore s prijatými opatreniami na zamedzenie šíreniu nákazy novým koronavírusom SARS-CoV-2. https://www.tuzvo.sk/sk/nahlasovanie-podozreni-covid19
Na zriadenej infolinke - na telefónnom čísle 0917 854 652 v čase od 07:00 – 16:00 hod. sa môžu zamestnanci a študenti TUZVO informovať o prijatých opatreniach v súvislosti s výskytom a šírením nákazy a momentálnej situácii na univerzite.
Vykonávanie pedagogického procesu počas prerušenia výučby
Výučba pre I., II. a III. stupeň v dennej a externej forme štúdia:
1. pedagogický proces je potrebné zabezpečovať online formou, napr. komunikáciou prostredníctvom e-mailov, Univerzitného informačného systému, e-learningu, videoprednášok, príp. formou videokonferenčných hovorov;
2. z dôvodu obmedzenej kapacity poštového servera UIS odporúčame e-mailovú komunikáciu využívať najmä pre informovanie a usmernenia študentov (odporúčame skontrolovať naplnenosť maximálnej kapacity poštovej schránky); V prípade zasielania väčších súborov je možné využiť služby úložiska OneDrive Microsoft Office365;
3. v prípade pokračovania opatrení aj v ďalších týždňoch, zvážiť možnosti realizácie priebežného hodnotenia predmetov, písomného testovania, obhajovania semestrálnych prác, atď. v online forme;
4. dôraz klásť najmä na konzultovanie záverečných prác on-line formou u študentov v končiacich ročníkoch;
5. experimenty, súvisiace so záverečnými prácami, uskutočňované v priestoroch univerzity realizovať len po dohode s vedúcimi záverečných prác a so súhlasom dekana, pre UŠP prorektora pre pedagogickú prácu;
6. informácie k termínom hlavných cvičení, naplánovaným aktivitám, exkurziám, a pod. budú zverejnené podľa vývoja situácie;
7. v prípade potreby poskytnutia ďalších informácií týkajúcich sa vzdelávania kontaktujte prodekanov pre pedagogickú prácu na fakultách, pre univerzitné študijné programy Referát pre pedagogickú prácu Rektorátu.
Vedecká činnosť študentov na III. stupni štúdia bude prebiehať individuálne po dohode so školiteľom.
Tieto opatrenia platia do odvolania režimu prerušenia procesu výučby prezenčnou metódou. Platnosť tohto usmernenia trvá až do jeho odvolania.
Užitočné linky: http://www.uvzsr.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=4087:co...
https://www.health.gov.sk
www.uvzsr.sk
https://www.socpoist.sk/
Dr. h. c. prof. Ing. Rudolf Kropil, PhD.
rektor