1. prerušenie prezenčnej výučby na TUZVO do odvolania;
2. od 30. marca 2020 merať telesnú teplotu všetkým osobám vstupujúcim do budovy TUZVO; osobám s telesnou teplotou 38̊ a viac nebude umožnený vstup do budovy;
3. povinnú 14-dňovú karanténu pre všetkých zamestnancov a študentov TUZVO, ktorí sa vrátia zo zahraničia. Platí aj v prípade, ak sa rodinní príslušníci bývajúci v domácnosti so zamestnancami a študentmi TUZVO vrátia zo zahraničia;
4. prácu z domu:
a) pre kategóriu učiteľov a výskumných pracovníkov TUZVO do odvolania „prácu na doma“ podľa bližších pokynov vedúceho pracoviska,
b) pre kategóriu nepedagogických zamestnancov TUZVO do odvolania neprítomnosť v práci posudzovať ako prekážku v práci na strane zamestnávateľa podľa § 142 ods. 3 Zákonníka práce,
c) určeným zamestnancom Rektorátu, fakúlt a ostatných organizačných súčastí vydať povolenie na vstup do budovy TUZVO pre plnenie neodkladných úloh. Písomný súhlas pre vstup do budovy TUZVO odsúhlasovať dekanom príslušnej fakulty, resp. vedúcim OOS alebo kvestorom. Žiadosti zasielať v elektronickej podobe;
5. s okamžitou platnosťou zrušiť pre zamestnancov a študentov plánované cesty v tuzemsku a v zahraničí; pri dodržaní všetkých protiepidemiologických opatrení a bezpečnostných predpisov, povoliť služobnú cestu v tuzemsku na vedeckovýskumné a iné nevyhnutné účely. Súhlas na služobnú cestu udeľuje dekan príslušnej fakulty, resp. vedúci OOS a kvestor;
6. nepozývať študentov a kolegov z oblastí s potvrdeným výskytom nového koronavírusu;
7. vydať protokol dekanom fakúlt o realizácii on-line výučby pre študentov, ktorý budú vyučujúci vypĺňať za jednotlivé predmety;
8. neorganizovať žiadne podujatia na akademickej pôde TUZVO; preferovať on-line stretnutia s využitím Microsoft Teams;
9. dodržiavať všetky potrebné protiepidemiologické opatrenia;
10. zákaz vstupu študentom s trvalým pobytom na území SR do študentských domovov TUZVO do odvolania; zahraničným študentom umožniť zotrvať na internátoch a postupovať podľa príslušných pokynov;
11. v prípade výskytu zdravotných problémov s klinickými príznakmi nového koronavírusu postupovať podľa aktuálnych pokynov Ministerstva zdravotníctva SR a usmernení Hlavného hygienika SR https://www.socpoist.sk/aktuality a informovať o tom svojho zamestnávateľa a študenti dekanát príslušnej fakulty:
a) zamestnanci elektronickou poštou na adresu benova [at] tuzvo.sk
b) študenti na študijné oddelenie príslušnej fakulty alebo univerzity
Lesnícka fakulta elektronickou poštou na adresu heincova [at] tuzvo.sk
Drevárska fakulta elektronickou poštou na adresu ddf [at] tuzvo.sk
Fakulta ekológie a environmentalistiky elektronickou poštou na adresu mlynarcikova [at] tuzvo.sk
Fakulta techniky elektronickou poštou na adresu jana.jancikova [at] tuzvo.sk
Univerzitné študijné programy elektronickou poštou na adresu jana.weissova [at] tuzvo.sk
Zabezpečenie prevádzky TUZVO od 30. marca 2020 do odvolania
Vydanie pokynov pre nevyhnuté zabezpečenie prevádzky TUZVO v danom období bude poskytnuté všetkým zamestnancom TUZVO prostredníctvom ich vedúcich zamestnancov.
Počas obdobia od 30. 3. 2020 do odvolania bude zasadať podľa aktuálnej situácie a potreby Krízový štáb TUZVO.
Na webovom sídle TUZVO bol zverejnený ohlasovací formulár na nahlasovanie informácií resp. konaní, ktoré sú v rozpore s prijatými opatreniami na zamedzenie šíreniu nákazy novým koronavírusom SARS-CoV-2.
https://www.tuzvo.sk/sk/nahlasovanie-podozreni-covid19
Na zriadenej infolinke - na telefónnom čísle 0917 854 652 v čase od 07:00 – 16:00 hod. sa môžu zamestnanci a študenti TUZVO informovať o prijatých opatreniach v súvislosti s výskytom a šírením nákazy a momentálnej situácii na univerzite.
Vykonávanie pedagogického procesu počas prerušenia výučby
Výučba pre I., II. a III. stupeň v dennej a externej forme štúdia:
1. pedagogický proces je potrebné zabezpečovať online formou, napr. komunikáciou prostredníctvom e-mailov, Univerzitného informačného systému, e-learningu, videoprednášok, príp. formou videokonferenčných hovorov;
2. z dôvodu obmedzenej kapacity poštového servera UIS odporúčame e-mailovú komunikáciu využívať najmä pre informovanie a usmernenia študentov (odporúčame skontrolovať naplnenosť maximálnej kapacity poštovej schránky); V prípade zasielania väčších súborov je možné využiť služby úložiska OneDrive Microsoft Office365;
3. v prípade pokračovania opatrení aj v ďalších týždňoch, využiť možnosti realizácie priebežného hodnotenia predmetov, písomného testovania, obhajovania semestrálnych prác, skúšania atď. v online forme;
4. dôraz klásť najmä na konzultovanie záverečných prác on-line formou u študentov v končiacich ročníkoch;
5. experimenty, súvisiace so záverečnými prácami, uskutočňované v priestoroch univerzity realizovať len po dohode s vedúcimi záverečných prác a so súhlasom dekana, pre UŠP prorektora pre pedagogickú prácu;
6. platí aktuálna úprava harmonogramu letného semestra ak. roka 2019/2020
7. v prípade potreby poskytnutia ďalších informácií týkajúcich sa vzdelávania kontaktujte prodekanov pre pedagogickú prácu na fakultách, pre univerzitné študijné programy Referát pre pedagogickú prácu Rektorátu.
Vedecká činnosť študentov na III. stupni štúdia bude prebiehať individuálne po dohode so školiteľom.
Tieto opatrenia platia do odvolania režimu prerušenia procesu výučby prezenčnou metódou.
Platnosť tohto usmernenia trvá až do jeho odvolania.
Užitočné linky: https://www.health.gov.sk; www.uvzsr.sk; https://www.socpoist.sk/
Dr. h. c. prof. Ing. Rudolf Kropil, PhD.
rektor