Projekt je zameraný na návrh identifikácie segmentov spotrebiteľov cez ich afinitu k environmentálnym marketingovým stratégiám podnikateľských subjektov v SR. Na základe vypracovania prehľadu rôznych typov, členení a triedení spotrebiteľov sa determinujú príbuzné znaky medzi segmentmi spotrebiteľov a hlavnými črtami, znakmi a nástrojmi environmentálnych marketingových stratégií, ktoré využívajú podnikateľské subjekty. Navrhnuté a vybrané charakteristiky spotrebiteľov budú overené formou prieskumu na vybranej vzorke respondentov. Rovnako bude overená vhodnosť členenia spotrebiteľov podľa environmentálnych marketingových stratégií, ktoré používajú podniky. Výstupom sú nové profily zelených zákazníkov založené na environmentálnych stratégiách organizácií.
- Univerzita
- Uchádzači
- Študenti a štúdium
- Ekonomika a manažment prírodných zdrojov (univerzitný študijný program)
- Organizácia štúdia
- UIS
- BUDDY program
- Legislatíva a vnútorné predpisy
- Štipendiá
- Školné a poplatky spojené so štúdiom
- Rozvrhy
- Predmety
- Ďalšie vzdelávanie
- Kontakt a úradné hodiny
- Študentské mobility a stáže
- Ubytovanie a stravovanie
- Služby
- ŠVOČ
- Študenti so špecifickými potrebami
- Študentský život
- Doplňujúce pedagogické štúdium
- Harmonogram akademického roka
- Preukaz študenta
- Správy o vzdelávacej činnosti
- Uplatnenie absolventov
- Veda a výskum
- Zamestnanci
- Verejnosť a médiá
- Kontakt